Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 21 juni 2010

Rosa dröm

En våt, förlåt, jag menar, rosa, dröm för alla små prinsessor kom med Posten idag. Direkt från Thailand via säljare på Tradera.
Klänningen är tänkt att bäras vid en av sommarens större begivenheter men var så pass billig att den kan få användas att klä ut sig i efteråt. För er som inte redan är helt trötta på att se leende prinsessor kan jag rekommendera filmsnutten nedan. Där bjuds det även på lite skönsång..

1 kommentar:

  1. Vilken fin skönsång från en så vacker prinsessa Kramar från farmor och Emma

    SvaraRadera