Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 3 maj 2010

Hockey någon?

Att spela bandy med en flugsmälla och duploklossar visade sig vara en höjdare. Efter att envist lekt denna lek nästan en halvtimme lyfte jag upp sonen för att det var läggdags. Han blev vrålilsken och skrek i högn sky! Somnade nästan direkt sen när han lugnat sig vid bröstet. Dagen efter var det fortfarande lika roligt. Hoppas han satsar på hockey, det tjänar man väl mer på än innebandy? Å andra sidan kostar hockey mycket för oss föräldrar. Ingen idé att spekulera mer i detta. Han tröttnar nog snart ändå. Men de rätta förutsättningarna verkar ju finnas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar