Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 4 maj 2010

Dumma dator

Datorn, eller rättare sagt internet har blivit knäppt. Först var det helknäppt och nu halvknäppt. Det är nåt som blockerar halvt om halvt, man får hålla på och trixa för att ta sig till andra sidor än Aftonbladets hemsida. Och det värsta är att datorn just nu saknar skydd enligt en olycksbådande ikon. Detta trots att vi just skaffat nytt antivirusprogram..
Och varför är det så att så fort nåt krånglar med en dator är det naturligtvis den IDIOTISKA datorns fel. Det är väl aldrig så att man själv är totalt kass på datorer?
Man kan stirra sig blå och prova samma sak hundra gånger. Varje gång tänds ett litet hopp att "den här gången kanske det funkar!" när man provar att göra en åtgärd. Men så, nej, det gör det naturligtvis INTE. Inte den gången heller..
Man får krypa till korset, ringa supporten eller nån man känner.
Varför gör man det inte direkt istället. Hur många bortkastade TIMMAR och hur mycket irritation hade man inte sluppit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar