Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 28 februari 2010

Skyddsglas?


Man vet aldrig när ett par simglasögon kan komma till användning. Efter att ha haft dem kring halsen hela dagen åker de på när bästa kompisen äter middag hemma hos oss. Man kan ju råka få mat i ögonen.

1 kommentar:

  1. Fantastiskt! Kanske lite som i Notting Hill där Hugh Grants rumskompis går runt i dykardräkt ;) Många Tack för i helgen och hoppas att Signe mår bättre. Kram Terese

    SvaraRadera