Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 13 februari 2010

OS


Familjen tittar på reprisen av OS-invigningen. Dottern vaknade så tidigt imorse att hon nästan kunnat titta på direktsändningen.
Bryan Adams och Nelly Furtado sjunger invigningssången.
-De ska nog gifta sig! säger dottern.
Sen följer en strid ström av frågor så som: vad gör de? var är björnen? varför springer de? var är alla människor? e de vatten? kommer hajar? varför ska det vara träd för? e de en skog? o.s.v. o.s.v.
Detta kommer att pågå tills TV:n stängs av.
Tur vi ska iväg om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar