Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 12 februari 2010

Besvärad


Nån som sett en katt som råkat få en kokt spagetti i ansiktet? De ser EXTREMT besvärade ut. Måste erkänna att det faktiskt ser så roligt ut att jag någon gång gjort det med flit. Jag får skylla på att det var för länge sen, när jag var ung och dum och inte förstod bättre. Familjens katt som vi hade när jag var yngre hade det annars mycket bra, men just det där var ju inte så snällt.
Sonen lekte igår med ett "paket" som dottern tillverkat och klistrat en massa klistermärken på. Plötsligt fastnade ett stort klistermärke i hans handflata. Sättet att bete sig påminde lite om en katt med spagetti i ansiktet. Jag var bara tvungen att ta några kort innan jag befriade honom från obehaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar