Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 6 februari 2010

Gäststugan


Nu fixas det igen i stugan för att den ska bli klar till sommaren. Golvet är lagt. "Silvertapeterna" som är isolering har kommit upp och på det nästan alla gipsskivor. Gipset i taket är också fastsatt. Avloppskillen har varit här. Elkillen har varit här och mannen grundmålar just nu panelen som ska sitta på några av väggarna.
När han väl är ledig: "Varför slappa när man kan jobba?" Mannens måtto.
Vi får väl se om vi orkar med några gäster när sommaren kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar