Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 10 februari 2010

En vana

En gång är ingen gång, tre gånger är en vana. Är det så man brukar säga? Jag har i alla fall en ny vana i så fall. Jag tränar. Om någon frågar mig kan jag nu sanningsenligt säga "Jag tränar". Jag har inte gjort det en gång eller två, utan faktiskt tre gånger nu! Det är inte klokt vad lite det krävs för att känna sig duktig nuförtiden. Och tur är väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar