Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 7 februari 2010

Dagens klädval


Dottern gillar att välja sina kläder själv och klä ut sig. Detta var väl en spännande mix? Toppas av en liten klick vit färg på näsan från det att hon "hjälpte till" att måla brädor i gäststugan igår kväll.
Det är lite "Zoolander" över minen, om någon annan sett den filmen?

2 kommentarer:

  1. Test. Vilken tjusig väst! Hälsningar farmor

    SvaraRadera
  2. rosa är vackert tycker farmor Signe är skönheten själv

    SvaraRadera