Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 14 december 2009

Sötaste Lucian




I år går förstås priset till dottern! Lussefirande på dagis ihop med bästa kompisarna! De sjöng så fint, dottern hördes mest tror jag. Hon har ju musikaliskt påbrå från båda sidor.
Hon stod still dessutom. Bortsett från höftvickningar i takt till musiken á la Papi Raul och två glada skutt från "scenen" rakt ner på knäna i golvet med tillhörande utrop: -Jag trillade! Fast det är klart, med en eventuell framtida karriär inom musiken kanske det är bra att börja träna på snygga stage dives redan nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar