Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 14 december 2009

Inte så lång

Dottern och jag tittar på wallies vi satt upp på garderobsdörrarna i lekrummet. Dottern tycker att vi borde satt fler högre upp. Jag förklarar att jag tyckte det var bra så om man inte är så lång. -Men när du är lika lång som pappa, då kan vi sätta fler däruppe! Jag förklarar att jag har vuxit klart, det är bara barn som växer, inte vuxna. Fniss från dottern. -Är mammor så korta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar