Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 31 december 2009

Munsår

Mitt munsår läker inte. Jag har satt på babysalva, (-Sån vi sätter i rumpan på lillebror, sa jag till dottern, som fnissade förtjust över detta.) men nejdå. Det läker icke. Dessutom har andra mungipan också spruckit nu. Det är väl för att jag fått ta tuggor från den sidan av munnen ett tag?
Så lagom till nyår ser jag ut lite som "The Joker" i filmen Batman Begins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar