Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 14 november 2009

Lukta gott

Morgonkramas med dottern. -Mamma, du luktar räkost, säger dottern. -Oj, säger jag. Är det positivt eller negativt? (Tror inte hon vet vad det betyder egentligen) -Negativt, säger hon. Måste fråga igen för att hjälpa upp situationen. -Så jag luktar inte gott?
-Jo! Till mitt försvar kan jag tala om att hon älskar mjukost.

1 kommentar:

  1. oj oj S är verkligen för rolig med hennes alldeles egna logik

    SvaraRadera