Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 20 november 2009

Fler tänder

Andra tanden är nu uppe i sonens underkäke. Lyser som en liten vit kant bredvid den andra. Och nu börjar det bitas. Det gör väldigt ONT när en bebis biter en i bröstvårtan. Och hur söt den lille sonen än är är det nästan liiite irriterande när krabaten sedan kikar upp och ler i mjugg när man hojtar till. Men jag får härda ut. Han lär sig nog han också. Dottern hade hela munnen full med tänder när jag slutade amma henne vid 16 månaders ålder. Ammas mindre söta barn som fått tänder lika länge som söta barn med tänder? Någon kan säkert doktorera i detta ämne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar