Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 16 november 2013

Top notch

Dottern har simtränat under hösten, mer eller mindre ovilligt. Så idag var det TÄVLING! och då är det plötsligt jätteroligt!

Själv är jag nästan helt befriad från tävlingsinstinkt. Säkert en nackdel i många sammanhang, men jag tycker det är ganska befriande. Kanske är det därför jag är så ointresserad av all idrott?

Barnen tävlade mot sig själva. På startplaserna hamnade dottern bredvid en klasskompis och jag tänkte att "hur ska detta gå?" för huvudet var vridet åt kompisens håll hela tiden.

"Top notch", sa tränaren när vi gick hem. Jag fick googla hur det stavas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar