Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 23 oktober 2013

För tidigt!

Det är för tidigt!! Jag gillar julen måttligt, mer sen jag fick barn, men alla dessa bilder i rött, grangrönt, silver och guld.. Pyssel med pinnar, kottar och mossa (oftast renlav..) som man "kan plocka i naturen".
Varje år jag har prenumererat på inredningstidningar/trädgårdstidningar har jag tänkt att jag ska säga upp prenumerationen så jag slipper se det. Lär mig aldrig. Nytt nummer av Allers Trädgård damp ner idag i brevlådan. "Glöggmys i växthuset". Bahh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar