Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 1 september 2013

September

1 september och årets första höstdag. Lever upp till förväntningarna för det är betydligt kallare nu. Eller ja, förväntningar.. kanske fel uttryckt, men det känns att det är höst.
Även om trädgården egentligen står i blom till stor del fortfarande här på ön. Sensommarens blommor som dröjer sig kvar eller blommor som blommar om. Kronärtskockan blommar nu!
(Och ärligt talat, en trädgård på Öland måste ju ha Ölandstok..?)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar