Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 28 augusti 2013

Rea på mammakläder

Nån som är gravid där ute? Hade jag varit det hade jag handlat på Glam moms rea!
Det är ju inte så länge sedan jag själv hade bebis i magen, men oj, oj vad mycket mer fina kläder det verkar finnas nu!
Köpte snickarbyxor från Danmark med dottern, de var för stora så jag skickade tillbaka för att få en storlek mindre. Men några mindre kom aldrig och jag blev 1000 kr fattigare... Företaget var svartlistat. Kommer inte ens ihåg vad det hette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar