Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 11 augusti 2013

Ljuslampett och andra fynd

Tog med barnen på loppis vid Tingby Gård och kanske var det konkurrensen med stadsfesten för det var inte så mycket folk och fanns massa fynd kvar trots att det bara var drygt en timme kvar.
Att ta med barn på loppis kan stundom vara lite dumdristigt, men jag tror att det även lär dem att man kan få mycket för pengarna och faktiskt - nu när dottern är 7 år - ger det utdelning! Även hon kan strosa runt (eller ja, strosa och strosa kanske är en överdrift..) men i alla fall titta utan att behöva köpa allt.
Själv fyndade jag en gammal ljuslampett (i tenn?) för 25 kr!
Dottern köpte barbiedockor och en fin klänning och sonen en pistol.. Dessa saker/leksaker för totalt 50 kr...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar