Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 27 juli 2013

Barnens gård

Igår var vi på Barnens gård i Blekinge med grannarna. Perfekt väder. Barnens gård är ett bra utflyktsmål tycker jag, men det märks att det inte är anpassat för mängden besökare, logistiken vid maten är under all kritik och att behöva först vänta 30 min och sedan äta på papperstallrikar och dricka ur platsglas.. riktigt dåligt. Speciellt med tanke på att t.ex Astrid Lindgrens värld fixar både bättre mat och porslinstallrikar till alla sina besökare. Men aktiviteterna är det inget fel på, lagom mycket av allt liksom -åka hölass, klappa djur, åka vattenruschkana och små elbilar m.m.
Nästa år tar vi med egen mat, för det får man, och det är ju bra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar