Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 19 juni 2013

Cannabis?

Roligast idag: 
Mannen som hjälper mig lasta grejer ur bilen på Kupan stannar plötsligt upp, skrattar lite och böjer sig ner och tittar på ett ogräs som växer vid husväggen. Så frågar han om jag tror det kan vara cannabis.
Nej, det tror jag inte, säger jag och sen fortsätter han prata om att det minsann är 80-åriga damer som måste packa upp mina osorterade kartonger, och oj, oj, vad det blir jobbigt för dem..
Förlåt att jag skänker gamla saker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar