Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 26 maj 2013

Kaninen Stampe

Husdjur nummer 3, dotterns kanin Stampe är på plats. Trots att teckningen ofta är en hona var detta troligtvis en hane, annars hade den fått heta Hedda, ett av dotterns favoritnamn.
Stampe är så söt så söt, en fint tecknad dvärgvädur som är väldigt lätthanterlig. Än så länge.
Han kommer från Skälby 4H-gård, så förutsättningarna att bli tam finns ju, men sen är det ju upp till oss..
Dottern är överexhalterad, förstås. Jag frågade hur det känns i henne egentligen, när hon stirrar upp sig så mycket, och liksom ska visa hela världen SIN NYA KANIN!!!!!

"Jag blir så torr i halsen", sa hon och flåsade illustrerande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar