Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 12 april 2013

Fik & Butik i Rockneby

Idag har jag varit på jobb i närheten av Rockneby och jag och min vän/kollega lunchade på ett för mig nytt ställe, Fik & Butik. Så himla mysigt och gulligt ställe! Förutom hembakat fika och matpajer fanns lite smått och gott som salvor, saft och prylar, lite loppis i källaren och konstutställning. Mycket på liten yta. Gulligast var väl ändå lammskinnen som var färgade i blått och rosa, rolig idé.
Jag tänkte att jag hörde det öppnade för något år sedan och så visar det sig att det legat där i 5 år. Tiden går som bekant. Ibland har den passerat oväntat snabbt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar