Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 1 mars 2013

Krossade skärmar

För några dagar sedan hittade jag vår I-pad halvt dold under en handduk på golvet, mitt bland pennor och papper. På kvällen upptäckte vi att skärmen spruckit.
Igår morgon föll dataskärmen över sonen och ena hörnet på skärmen blev svart, med lite färgglada strålar av ränder uppåt..Sonen skar sig på tummen, och har nu två dagar i rad vägrat vante på den handen.
Men nu är det 1 mars och solen skiner som på beställning denna första vårdag, så det ordnar sig säkert med detta också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar