Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 11 februari 2013

Veckotidningsspalter

Jag läser veckotidningar hos min svärmor. De är en säker källa till diverse bra och mindre bra kunskap. "Mitt bästa tips"ersätter lätt de roliga historierna, men ibland bjuder annat på oväntad underhållning. I läkarspalten undrar en kvinna över vikingasjukan, som säkert inte är så rolig att ha, men det är på något sätt hennes öppna beskrivning av sin make.. "Han är ganska liten och tunn och har alltid haft skrivbordsarbete."




Eller är jag bara dum nu..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar