Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 3 februari 2013

Stora tekoppar!


Jag var i Stenåsa igår hos en kollega/vän som har sommarhus där. Solen sken och vi drack kaffe och barnen lekte. Ja, riktigt så idylliskt blir det ju aldrig, det blir avbrott hela tiden, någon som ska kissa och någon som slår sig och dricksglas som välts ut.. Men på det hela taget en jättemysig dag. Grannen är keramiker (Stenåsa Form) och gjorde fantastiskt fina saker. Jag köpte två underbara, stora tekoppar i lejongult. Inte loppis-priser direkt, men de är SÅÅ fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar