Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 25 januari 2013

Ölands djurpark igen..

Det verkar gå lite väl trögt att få in pengar för Marcin Wilk. Jag hoppas fler människor vill hjälpa honom.
Tycker det är vidrigt att djurparkens vd kan ha så mycket pengar och tydligen bara se parken som ett rent vinstdrivande företag, utan etiska eller moraliska aspekter i någon större omfattning.

En korv med bröd kostar 35 kr på Ölands djurpark.
Är toaletterna ostädade på en restaurang kan man inte lita på hygienen i köket heller liksom.
På djurparken fanns ingen tvål och inget papper att torka händerna på på toaletterna när vi var där i maj under försäsong för några år sedan.
Här vill man dra in pengar både på gungorna och karusellerna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar