Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 6 januari 2013

Den bistra sanningen

Inte har man ordning överallt, inte på långa vägar. I helgen har vi rensat i skåp och fixat lite och oj, vad BEFRIANDE det är.
Min väska. Mannen suckar bara när han ser mig rota efter nåt i den.
I min väska återfanns denna gång, förutom en herrans massa kvitton: ett sugrör, en avbruten klubb-pinne,en liten engångsförpackning salt, en använd tågbiljett, "Snake Spray"-etikett (fråga inte..), tre pennor (hittar aldrig någon penna i väskan normalt sett när jag letar..), tre hårspännen, USB-minne, tom godispåse, godispapper, några rabattkuponger, några visitkort samt en liten PIMPSTEN. Ja, du läste rätt. En pimpsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar