Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 25 november 2012

Lite nygammalt

Jag har varit i Göteborg med dottern i helgen och när jag kommer hem är det omöblerat som vanligt. Lite nya (fast gamla) pinnstolar vid köksbordet och en soffa från ovanvåningen som åkt ner. Vi ska köpa nya soffor, fast begagnade då. Ektorp med brun klädsel. Jag älskar vår röda hörnsoffa, men mannen vill inte ha något som blockerar de låga fönstrena, så hörn soffan kommer åka upp. Just så här till jul känns ju en röd soffa extra trevlig, det räcker med några tända ljus så är det julstämning direkt. På Liseberg var det låtsassnö på granarna, men när mörkret föll var det riktigt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar