Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 6 juli 2012

Ryggskott

Jag har fått ryggskott. Jajamensan. Trodde det var omöjligt att få om man inte ens är 1,60 lång (kort), men jo, det är det. Trodde det var en av fördelarna med att vara kort. Man ser inget på konserter men man får inte heller ryggskott. Uj, så fel jag hade. Jag hjälpte till med en flytt och nu kan jag knappt förflytta mig ur sängen på mornarna och får knapra tabletter. Först trodde jag det var träningsvärk i min otränade rygg, men det brukar ju inte hålla i sig i drygt en vecka. Kanske ett incitament att ta tag i någon form av träning igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar