Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 1 maj 2012

Sneklipp

Mannen tröttnade tillslut på sonens långa kalufs och tog saken, eller rättare sagt saxen, i egna händer. Med hemskt resultat. "Det ser ut som en trappa!" sa dottern. Som tur är är det drop-in på den lokala salongen. Och där finns BILAR att sitta i. Men se den gubben gick inte. Så modern fick ta saxen och nu blev det hyfsat? Phu. Till nästa gång får vi väl gå förbi salongen ibland och träna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar