Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 27 maj 2012

Sött som socker

Om jag var 20 år fortfarande skulle jag handla alla mina kläder här. Sockersöta kläder. Varianten för en vuxen kvinna/mamma är nån liten spets här och där, lite prickar kanske? Det är när man inser såna här begränsningar som man vet att man är liiite äldre. Inte gammal, men definitivt med passerat bäst före datum. Men det finns ju mycket som tjänar på att mogna också. Vin och ost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar