Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 16 maj 2012

Film

Många filmer har det blivit. Ibland tänker jag att jag ska blogga om filmer jag ser och jag kan börja med min favorit alla kategorier: Harold and Maud. Det är en amerikansk film från 1971. Jag har sett den ett antal gånger, första gången var nog runt 1990. Musiken är av Cat Stevens. Den är alldeles, alldeles underbar. Jag kan slänga in en dålig film också. Den ryska arken. På bion började en farbror bakom mig snarka efter blott 10 minuter och hade jag inte varit där med sällskap hade jag gått ungefär då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar