Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 11 april 2012

Vårfynd

Och vårens nya jacka anlände i postlådan. vem bestämmer att ibland får man en lapp om att hämta ut sitt skrymmande paket, och ibland får man det levererat med övrig post?
Jag har letat på nätet efter en marinblå jacka. Den enda som jag ville ha var slut i min storlek.
Men TRADERA fixar det mesta! Blott 58 kr inklusive frakt. Begagnad, men såg nästan helt ny ut.
Mer pengar till annat! Och mindre gift till miljön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar