Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 15 mars 2012

Till hösten..

Någon har sagt att man inte kan bli för smal eller för rik. Hmm, vet inte det, jag. Men VÅRLÖKAR kan man knappast få för mycket av! Jag har planterat och planterat. Ändå tycker jag att det just nu ser lite.. futtigt ut. Visst, det mesta har inte börjat blomma ännu, men ändå. Lite krokus här och där, några små fläckar med snödroppar. Men de växer för glest, dropparna.
Så hurra! Det kommer finnas anledning att köpa fler lökar i höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar