Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 16 mars 2012

Nya pjux


"Nya sandaler minsann!" Repliken från en av Madicken-filmerna dyker upp i huvudet.
Köpte nya vårskor igår. Jag är till mannens förskräckelse med på en Loppis-sida på Facebook. Här fyndade jag skorna. Nästan oanvända för 150 kronor.
Inte så att mannen ogillar begagnat. Det är mängden det handlar om. Men när han såg skorna frågade han om jag kunde hitta ett par skor till honom också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar