Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 30 januari 2012

Tur

Och så kom ju då äntligen snön den här vintern. För ca en vecka sen började det och nu ligger världen utanför huset vit. Pulka kan man åka fast man är sjuk. Förra året var det ingen hejd på susandet i backen, i år var dottern betydligt mer försiktig. Kanske har det med allmäntillståndet att göra.
Plötsligt fanns behov av en snowracer. De är ju hårdvaluta nu, det förstår jag. Döm om min förvåning när vi på Kalmartorget, denna eminenta gratis-sajt att lägga in annonser på, hittar en Stiga för 50 kronor. Fin var den också, och bara några minuters bilfärd ifrån oss! Ibland har man tur ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar