Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 6 januari 2012

Snö!!




När det inte varit snö en endaste liten dag ännu den här vintern är det viktigt att ta tillvara på det lilla man hittar på bortaplan. På vägen upp till Stockholm skulle det kissas vid ett tillfälligt stopp och det var härligt med snö under stövlarna, tyckte dottern.
Och så Hurra! I morse var det faktiskt några millimeter ute, även på slutdestinationen.
Snabbt på med ytterkläderna! Men var tog byxorna vägen..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar