Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 1 januari 2012

Nyår 2011







Ja, det är bara att acceptera. Att vara uppe till tolvslaget är en verklig ansträngning numera. Efter middag med några vänner och tillika våra grannar, låg vi i sängen och tittade på Tv när det nya året ringdes in. Jan Malmsjö. Han ser väldigt gammal ut numera.
Sen klockan tolv tittade vi på raketerna från vårt sovrumsfönster. Bland alla krevader av ljus och ljud seglade även några svävande kinesiska lyktor stilla mot himlen. Som tysta, vackra utropstecken..

1 kommentar:

  1. Jamen det är ju klar att jag inte äter alla kakor själv. Då skulle man ju rulla fram. Men jag har goda vänner som gärna hjälper till att äta :).

    God fortsättning!

    SvaraRadera