Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 10 december 2011

Tant-trenden

Kollade bilderna från en inredningsbutik på nätet och noterar att kuddarna med TOFSAR var fina! Visst måste väl detta med tofsar ökat lavinartat med M. Montazami?? Inte var det speciellt vanligt i inredning för några år sedan?? Ännu har jag ingen tofs själv här hemma, vi har inte ens gardiner, där det väl funnits även tidigare, till gardinomtag, men man vet aldrig, smaken ändras ibland i oroväckande riktning..
Däremot har jag plockat upp trenden med fransar på lampskärmar. Jag har senaste månaden fyndat två fina skärmar för totalt 80 kronor, båda från Möjligheternas Hus i Emmaboda. En liknande röd, nyproducerad lampskärm kostar över 1000 kronor, den heter "Moster". Det är ju tant-trenden detta också. Båda mina skärmar är ljusa, vill man ha färg på dem finns ju alltid sprayfärgning! Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar