Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 13 december 2011

Lucia

Varför sjunger inte Lucian på TV? Hon bara står där, och ser vacker ut. KAN hon ens sjunga, tillhör hon ö.h.t. kören, eller har hon blivit Lucia bara för sitt utseende (och sina fina egenskaper)?
På dagis sjöng Lucia, alla 7-8 stycken. Dottern ville vara tärna, men sjöng mest av dem alla.
På sonens avdelning var nästan alla tomtar. Bilden ser ut som "Tomte-zombies", eller nåt i den stilen. Nästan alla får vita ögon, ja, de är inte ens röda..

Tomte-zombies!

Och se och häpna, även mamman fastnade på bild, dagen till ära!



Den där i mitten, längst ner, som rör sig mest är sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar