Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 18 december 2011

Lite extra stämning




Och så har vi klätt julgranen, den snyggaste hittills, tror jag. Detta till tonerna av diverse jullåtar på Spotify, allt från Elvis till Just Det.. Och så har vi plockat fram den gamla julkrubban som jag vuxit upp med. Oj, oj, vad jag lekt med den. Och detsamma gör nu mina egna barn..
I en tidningsbilaga fanns tips på att höja julstämningen lite extra. Jag fastnade särskilt för denna julgransfot. Den är i återvunnen aluminuim, bra, bra! Men, tänk att man kan hälla VATTEN i den, så granen håller sig längre, vilket GENI som måste kommit på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar