Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 22 november 2011

Nybbans Simhall




Nybro Simhall. Sug på den. Låter inget vidare, kanske, men var UNDERBART med små barn. 32 grader i luften och typ 30 grader i vattnet. Skulle lätt platsa på min topplista över "10 aktiviteter att göra med små barn". Till och med lillfisen vågade sig i efter över en timmes tvekan och ville sedan inte åka hem. "Bada!"
Och det var inte ens proppfullt en söndag i mitten av ett mulet, osnöigt november.
Enda nackdelen var att det bara fanns fika i en automat. Men vid närmare eftertanke efter att tittat igenom bilderna, var det kanske lika bra..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar