Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 10 november 2011

Barcelona!


Så har man då klarat av några intensiva dagar i Barcelona, en fantastiskt fin stad! På vårt vandrarhem fanns en HUND som blev till stor glädje för barnen. Underligast på resan var en dam som fotade sina gosedjur uppradade på en turistattraktion, en mammut, och att mannen bredvid mig på planet på vägen hem kanske var langare.
Det är ingen avkoppling att resa med barn, men det är härligt att känna att det går att ta sig iväg. Nu var ju min svärfar med också, vilket underlättar. Men ändå. När dottern var bebis trodde jag aldrig att jag skulle kunna resa igen. Och detta är vår 3:e utlandssemester med små barn. Och svärfar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar