Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 7 oktober 2011

Vänner och fiender


Idag är det fredag! Jag ska iväg i helgen och träffa mina gamla högskolekompisar. Vi försöker träffas i alla fall en gång om året och det är verkligen jätteroligt!

Glittra har verkar lite slö ett tag. Dels är det för kallt i terrariet vilket ska åtgärdas. Och sen visade det sig att de går i DVALA under vintern, vilket jag inte visste om. Inte konstigt att hon verkat trött!

"Håll dina vänner nära och dina fiender ännu närmre". Syrsor verkar ta fasta på detta uttryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar