Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 14 oktober 2011

Änglar finns dom?


Änglar är ju de nya vampyrerna i film och litteratur, har jag läst.
På rutan hemma i köket uppenbarade sig en dag en siluett som skulle kunnat vara en ...ängel? Som krockat mot rutan? Om man nu varit mer lagd åt det hållet. Nu råkar jag veta att det var en duva som flög mot rutan och yr i mössan vacklade omkring utanför några minuter innan den flög iväg. Men ändå. Det hade varit mer spännande om jag inte hade vetat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar