Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 1 oktober 2011

Mumsigt!


Den här helgen är det Skördefest på Öland och ön visar sig verkligen från sin bästa sida så här i den mjuka höstsolen. Hela ön sjuder av aktiviteter och mat. Loppisar och kroppkakor i varenda buske liksom.
Vi har bland annat spenderat dagen i Glömminge och ätit Änglamats hemkokta kroppkakor. De var JÄTTEGODA! Verkligen. Jag var nästan lite rädd att behöva tycka att de var "ok, goda", för jag har så svårt att överdriva för mycket. Men de var rikigt mumsiga, inte en massa fett och "slirv" inuti.
Sen red dottern ponnyridning och vi fikade i kyrkans församlingshems trädgård. Hembakat, sol, vackra löv och mys. På bilden är min svågers flickvän T med mina barn. Hennes egen flicka håller sig hela tiden ett huvud utanför bild.. Spring i små ben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar