Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

torsdag 4 augusti 2011

Gulla




Och idag var det en mycket lycklig liten tjej här hemma som fick hem två marsvinskillar. Vi har hyrt dem från 4 H-gården på Skälby inne i Kalmar. Och det har gullats och klappats så man nästan tycker synd om de små liven.
Barnens farmor föreslog hänglås på buren..
Men bra nu när det inte längre kan skojas och mysas med storkusinerna som åkte hem idag..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar