Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 30 juli 2011

Cafe Kristina

Det är inte förren jag lyssnar på en intervju med The Ark på radio som sänder från Emmaboda festivalen, som det går upp för mig att gruppen ska sluta. Jag har ju hört det i media tidigare, men kanske inte tagit in det ordentligt. Inte för att gruppen tillhör mina allra största favoriter på något sätt. Jag har sett dem spela några gånger och några låtar är riktigt bra.
De har följt mig sen tidiga tonåren. Jag har hört dem på skiva innan de slog igenom.
i Växjö fanns (finns?) en kulturförening som heter Kristina och de gav ut en samlingsplatta med lokala band som spelat där. På skivan, som är från början av 90- nånting, finns en låt som heter The Lamb med undertext " fear not, this is the time for miracles".
Ganska bra med tanke på vad som följde med karriären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar