Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 12 juni 2011

Kisse miss






Helgen har gått alltför snabbt tyvärr, som helger så ofta gör.
Idag har vi varit på en härlig strand med grannen och hennes barn. Vi fick ett lite oväntat men speciellt av barnen välkommet sällskap i form av en lurvig katt. Den hängde på ett bra tag, var nere vid vattnet och drack vatten och gnagde lite på uppspolad tång. När det var dags för fika blev sällskapet lite väl närgånget dock, kissen snokade i muggarna och slickade på kexen och då fick även jag nog. Mannen är som alltid en säker kattmagnet, allergisk som han är. Han hade fått nog långt tidigare när kissen ville ligga bredvid honom på hans filt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar